Close icon

O BRICOFLOR

Kdo jsme!

Jsme největším evropským online prodejcem podlah a tapet. Od roku 2006 jsme hrdí na to, že vždy nabízíme nejlepší ceny a prvotřídní služby.

Design pokojů je naší vášní - odborností více než 30 let

Od roku 1974 jsme si vytvořili mezinárodní jméno jako velkoobchodník s obklady stěn a podlah se sídlem ve Wuppertalu a etablovali jsme se jako spolehlivý partner pro specializované maloobchodníky, řemeslníky a dekoratéry interiérů.

Od tapet a textilních podlahových krytin až po maloobchodní prodejny se naše portfolio produktů vyvíjelo až do přelomu tisíciletí.

Internet přinesl revoluci v distribučních kanálech, a tak jsme na jaře roku 2006 jako jedni z prvních v oboru poznali příležitost pro renovační produkty a pro to, že online obchod bude tou správnou cestou do budoucnosti. Stejně jako mnoho průkopníků v době internetu začala mladá generace našeho managementu zkoumat online prodej v postupných krocích na tržištích, které z dnešního pohledu vypadají archaicky.

Expanze: Cesta k mezinárodnímu online obchodu s tapetami a podlahami

Po krátkém čase se podnikání vyvíjelo tak pozitivně, že investice do hardwaru a softwaru a také noví zaměstnanci postavili náš online obchod na profesionálnější a na budoucnost orientovanější fázi. Pouze dva roky po svém založení, v roce 2008, jsme si uvědomili, že úspěšné internetové obchodování by nemělo skončit na hranicích států.

Proto jsme se odvážili pro francouzsko-německé přátelství a oslovili jsme naše přátele na levé straně řeky Rýn - veFrancii! Abychom mohli nabízet nejvyšší možné služby a poskytnout našemu online obchodu lokální barvu à la française, založili jsme za tímto účelem vlastní společnost v severní Francii, ve které jsou tedy zaměstnáni pouze francouzští zaměstnanci.

V roce 2010 po cestě z pevniny na ostrov byla založena naše britská pobočka mezi Bristolem a Londýnem. Zde jsme si rychle uvědomili, že ve Velké Británii se liší nejen jídlo, ale také "chuť" na podlahy. To je ale pro nás řešitelná výzva, takže si nyní Brit u nás samozřejmě může objednat svůj hnědý skotský vlněný koberec.

Jelikož součástí Dolce Vita může být také atraktivní design interiéru, rozšířili jsme se v roce 2012 do Itálie a jsme u naší společnosti v Turíně. Od té doby došlo ke kontaktu se všemi zákazníky, kteří mají rádi renovace, od Jižního Tyrolska po Sicílii - molto bene!

Také ve východní Evropě se internet na několik let stal důležitým obchodním centrem. To si samozřejmě nesmíme nechat ujít - a od roku 2016 úspěšně rozšiřujeme naši polskou kancelář a od konce roku 2017 překračujeme hranice do České republiky.

Pozorný čtenář si nyní všimne, že v historii chybí velká evropská země, konkrétně Španělsko. „Vamos España!“ Přemýšleli jsme a nemohli jsme si pomoci, ale také nakonec jsme zřídili místo ve Valencii v roce 2017. Je samozřejmé, že jsme do našich dodavatelských zemí s vlastními prodejnami samozřejmě integrovali také Rakousko a země Beneluxu. Přestože se na rok 2018 a další neplánuje žádné další rozšíření, kdo ví ...

V roce 2020 začalo dobrodružství ve Skandinávii otevřením švédských a finských obchodů.

Jsme společnost, která se považuje za skvělou rodinu!

To, co začalo jako místo v Severním Porýní-Vestfálsku, se v průběhu let neustále rozrůstalo. Celý náš personál je v neustálé vzájemné komunikaci. Pravidelné schůzky zaměstnanců a dobrá pracovní atmosféra jsou pro nás stejně důležité jako dialog mezi generacemi. Náš tým proto zahrnuje mladé profesionály i veterány - protože víme, že se obě strany mohou navzájem učit.

Těší nás také pravidelné zavádění stážistů ze všech našich regionů do pracovního toku online obchodu, a proto vždy zažijeme v našich kancelářích mírové, multikulturní soužití, o kterém se jinde jen spekuluje. Díky našemu osobnímu zákaznickému servisu známe mnoho našich dlouholetých stálých zákazníků a celoevropských prodejců osobně a díky jejich důvěře a doporučení nyní dokonce nabízíme naše výrobky na vyžádání mimo naše obvyklé spádové oblasti.

Proč jsme tak úspěšní v mezinárodním měřítku?

Záleží nám na tom, abychom našim zákazníkům vždy mohli nabídnout široký sortiment katalogů s trvale velkým výběrem a nejvyšší kvalitou. Když tedy zařazujeme položky do našeho sortimentu, spoléháme na absolutní transparentnost výrobců a dáváme přednost výrobcům, kteří provádějí pravidelné kontroly na sobě a svých subdodavatelích, abychom zaručili bezchybný výrobní proces. Abychom mohli trvale zajistit kvalitu našich produktů, přikládáme zvláštní význam udržitelnému jednání a pečlivé výrobě značek, které zastupujeme.

BRICOFLOR je moderní a mladá společnost, kde se každý může cítit vítán! Náš recept na úspěch spočívá v symbióze odborných znalostí a otevřené a multikulturní pracovní atmosféře, vhodné k rozvoji našeho kreativního potenciálu a pomoci našim zákazníkům učinit správnou volbu pro jejich renovaci.

Helena
Náš odborník na obsahový marketing
Author-Image

Rozmanitost produktů - v ceně, designu a účinnosti

Neustále reagujeme na to, aby každý z našich zákazníků měl své vlastní potřeby, preference a samozřejmě osobní rozpočet. Některým se to líbí elegantně a extravagantně, jiní přikládají velký význam výrobě šetrné k životnímu prostředí nebo svobodě určitých přísad. Proto můžete v našem internetovém obchodě filtrovat položky podle různých hledisek Vaší požadované podlahy, a mít tak vždy přehled o našem obrovském sortimentu, který je v Evropě jedinečný. Kromě toho neustále aktualizujeme náš inventář, abyste si vždy mohli zakoupit nejnovější kolekce.

Na začátku každého roku navštěvujeme příslušné veletrhy. Mezi nimi samozřejmě Domotex, přední světový veletrh a tím pádem absolutní must-date pro naši profesi. Poté Vás rádi na našem blogu nebo Facebooku informujeme o trendech v oboru, abyste nikdy nezmeškali příležitost realizovat své projekty optimálně a co nejlevněji.

U nás nikdy nenajdete levné výrobky, spolupracujeme pouze s výrobci, kteří splňují nejvyšší standardy kvality a vidí se stejně jako my v prémiovém segmentu. Přesto Vám slibujeme: Ve společnosti BRICOFLOR získáte ty nejlepší produkty za nejlepší cenu!